Faster Becka har återvänt!!



Nu har jag inte skrivit på länge, jag vet. Men jag har haft så mycket läxor o skit.. Nu skriver jag i alla fall! Vi kan börja med att jag har börjat i fotboll, jag som är så bollrädd! :S Sen har det väl inte hänt så mycket mer. jag träffade Elsa i tisdags o såv då över. Hade en lite mys kväll, med polly o marängswiss! Det va kul, men Elsa har så mycket energi. Sliten faster... Hon vill bara stå upp o hoppa o gå o då måste man ju såklart hålla i henne. Hon behöver upmäksamhet HELA TIDEN!! Det är lite jobbit, men det är ara roligt o jag älskar henne ändå! <3 Anders ( brorsan ) ska göra om deras vardagsrum till en fotostudio i morgon o ta lite julkort o så. Då ska jag nog dit med Anja o Lisa, tror jag. O sen ska vi "fira" halloween på kvällen, hyra lite film o åsnt mys ( igen ). Det ska bli jätte roligt!! Lisa paja min lugg idag också.. I o försej så sa jag att hon skulle klippa den, men inte så mycket! Aja, vad kan man göra. Nedan kommer lite bilder på Elsa. Ha det braa!! <3








'



'





'










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0